Kuriant informacines sistemas didelį dėmesį skiriame įmonės poreikių
analizei, veiklos procesų analizei ir informacijos saugumui. Pagal įmonės informacijos poreikius parenkame procesus, kuriuos galima optimizuoti. Išanalizavus įmonės procesus ir informacijos poreikius paruošiame informacinės sistemos projektą. Po projekto paruošimo ir suderinimo atliekame šios sistemos programavimą. Sistemos pagalba galima apjungti ir valdyti šios įmonės procesus:
- Klientų valdymas (CRM);
- Atsargų valdymas;
- Gamybos valdymas;
- Finansų valdymas;
- Projektų valdymas;
- Personalo valdymas;
- Transporto valdymas;
- Kokybės valdymas;
- Dokumentų valdymas;
- Didžioji knyga;
- Mokėtinos sumos;
- Gautinos sumos;
- Pirkimų ir pardavimų valdymas;
- ir kitus įmonės procesus;
|
|